دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5027 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ | ارسال توسط :
305 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

گلپایگان-مدیر شبکه دامپزشکی گلپایگان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ کیلوگرم ماهی غیر قابل مصرف در گلپایگان از دوره‌گردها جمع آوری و فروشندگان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

امیرمسعود شهباز ی در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای شما، با تاکید بر اینکه مردم از فروشنده‌های دوره‌گرد به دلیل نامشخص بودن صید و نداشتن یخچال برای نگهداری ماهی خرید نکنند، اظهار کرد: عدم استقبال مردم در خرید ماهی از فروشنده‌های دوره‌گرد سطح شهر موجب کاهش عرضه می‌شود.

وی افزود: ادامه داد: قیمت کمتر نسبت به بازار نباید موجب شود که مردم از دوره‌گردها خرید کنند چراکه ماهی باید به روش زنده‌گیری صید شود و آب پرورش ماهی نیز باید سالم باشد؛ همچنین باید تاکید کنم که روش صید توسط این افراد از لحاظ شرعی و بهداشتی مشکل دارد.

با فروشنده‌های دوره گرد برخورد می‌شود

مدیر شبکه دامپزشکی گلپایگان افزود: مأموران دامپزشکی به محض مشاهده یا گزارش شهروندان اقدام به جمع‌آوری این نوع ماهی‌ها می‌کنند اما مردم نیز باید با عدم خرید از فروشندگان دوره‌گرد به جلوگیری از تخلفات کمک کنند.

شهبازی تأکید کرد: مراکز عرضه مرغ و ماهی تحت نظارت دامپزشکی فعالیت دارند اما فروشنده‌های دوره‌گرد مجوز کسب ندارند و هیچ نهادی نیز بر عملکرد آنها نظارت ندارد.

جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو ماهی غیر قابل مصرف در گلپایگان

وی ادامه داد: امسال در سطح شهرستان گلپایگان حدود ۵۰۰ کیلوگرم ماهی غیر قابل مصرف از فروشنده‌های دوره‌گرد ضبط و جمع‌آوری شده است که پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی تحویل مقامات قضائی گلپایگان شدند.

رسانه‌ها مردم را توجیه کنند

مدیر شبکه دامپزشکی گلپایگان گفت: در حاشیه‌های شهر گلپایگان فروشنده‌های دوره‌گرد بیشتر دیده می‌شوند که ضروری دارد رسانه‌ها در توجیه مردم نسبت به خرید نکردن و اینکه ممکن است باعث مشکلات گوارشی و غیره شود فرهنگ سازی کنند.

منبع : خبرگزاری مهر


پایگاه خبری تحلیل صدای شما به هیچ حزب و سازمان و ارگانی وابسته نیست و بصورت شخصی ، کاملا بی طرف و با هزینه شخصی فعالیت و به نشر مطالب می پردازد ( ما صدای شما هستیم )

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5027 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002245  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی صدای شما مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما