یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4251 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ | ارسال توسط :
295 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

تیم والیبال نوجوانان لهستان با غلبه بر آلمان به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در سومین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی به میزبانی سالن ۱۲ هزارنفری آزادی امروز دو تیم لهستان و آلمان به مصاف هم رفتند. تقابل دو تیم درحالی رخ داد که آلمان ۳ برد و یک شکست از مرحله مقدماتی کسب کرده بود و در مرحله دوم هم بلژیک را پشت سرگذاشته بود.

لهستان اما با ۴ پیروزی و صدرنشینی در گروه A مرحله مقدماتی راهی مرحله دوم شد و با غلبه بر کلمبیا در جمع ۸ تیم برتر قرار گرفت. در بازی امروز لهستان بازی را با اقتدار آغاز کرد و در ست نخست موقق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ از حریف پیش بیافتد. ست دوم هرچند که آلمان بازی نزدیک‌تری ارائه کرد، اما درنهایت لهستان که در حمله و دفاع عملکرد بهتری داشت با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ را به سود خود ثبت کرد.

در ست سوم تقابل دو تیم پایاپای پیش رفت اما عملکرد خوب لهستان و اشتباهات آلمان اجازه پیش‌روی به رژمن‌ها را نداد و بازی با امتیاز ۲۸ بر ۲۶ به سود لهستان تمام شد.

پایوتره اسلیوکا از تیم لهستان با کسب ۱۶ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار آلمان و لهستان را به دست آورد.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان امروز در سومین بازی سالن فدراسیون دو تیم جمهوری چک و تایلند از ساعت ۱۶ برای حضور در جمع تیم های نهم تا دوازدهم با یکدیگر رقابت کردند.

در این دیدار تیم جمهوری چک در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰  پیروز شد و تایلند ست سوم را ۲۵ بر ۲۳ به نام خود زد که در نهایت چک سه بر یک پیروز میدان شد.

در پایان کلاجمون بازیکن جمهوری چک با کسب ۱۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین شد.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر ۱۹ سال)  از ۲ تا ۱۱ شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4251 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002245  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی صدای شما مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما