یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4919 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۰۲ | ارسال توسط :
235 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

ارومیه-استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استان باوجود هزار کیلومتر مرز جزو پنج استان امن کشور به شمار می رود،گفت: نقش نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت پایدار استان بسیاربرجسته است.

به گزارش پایگاه خبری صدای شما، محمدمهدی شهریاری صبح شنبه در صبحگاه انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا، با گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، افزود: امنیت استان، امنیت کشور است. این استان به لحاظ جایگاه مهمی که دارد خوشبختانه به لطف خدا و تلاش نیروهای جان برکف از امنیت لازم برخوردار است.

وی به تحرکات دشمن صهیونیستی در منطقه نیز اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا در ادامه دشمنی‌های خود درصدد هستند تا دو کشور برادر و همسایه را وارد چالش سازند که به لطف بیداری دو کشور این دسیسه نیز راه بجایی نخواهد برد.

استاندار آذربایجان غربی وحدت، مشارکت مردمی و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی را خنثی کننده نقشه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: با وجود همبستگی موجود در استان دستاوردهای خوبی در مسیر توسعه پایدار استان تحقق یافته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم گفت: کارکنان نیروی انتظامی، روحیه و مسائل اخلاقی و معنوی را در وجود خود تقویت کنند تا زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم در این جایگاه حساس فراهم شود.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی با اشاره به اینکه مهمترین عامل در نیروهای انتظامی مساله روحیه و خداباوری است، افزود: کارکنان انتظامی به غیر از آمادگی دفاعی و رزمی و تجهیزات نوین که در نیروها اهمیت بسیاری دارد، باید مسائل اخلاقی و معنوی و خداباوری را نیز در وجود خود تقویت کنند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی نماد عدالت در جامعه است و از هر لحاظ خالصانه به مردم کمک و امنیت را به مردم هدیه می‌کند که بر همین اساس، چندین برابر صواب در پیشگاه خداوند متعال دارد.

حجت الاسلام قریشی گفت: لحظه به لحظه‌ای که لباس مقدس در تن شماست، برای ملت بصیر و ولایی خدمت می‌کنید و امنیت را به ارمغان می‌آورید این یک عبادت است و باید قدر این موقعیت را بدانید.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: در کنار سایر خدماتی که نیروی انتظامی به مردم ارائه می‌کند، رسیدن به جایگاه پلیس هوشمند و الکترونیکی و توسعه امنیت در استان از اولویت‌های مهم کاری پلیس است.

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا با بیان اینکه نیروی انتظامی تلاش می‌کند خود را بر نیازهای روز این نیروی مهم و امنیت ساز مجهز کند، اضافه کرد: نیروی انتظامی به غیر از وظیفه ذاتی در کنار مدافعان سلامت نیز با تمام قدرت به مردم خدمت رسانی می‌کند.

در پایان این مراسم، نیروهای مسلح حاضر از مقابل تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه رفتند.

منبع : خبرگزاری مهر


پایگاه خبری تحلیل صدای شما به هیچ حزب و سازمان و ارگانی وابسته نیست و بصورت شخصی ، کاملا بی طرف و با هزینه شخصی فعالیت و به نشر مطالب می پردازد ( ما صدای شما هستیم )

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4919 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002245  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی صدای شما مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما