یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5508 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ | ارسال توسط :
191 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از نشست‌های غیرعلنی مجلس با رئیس دیوان محاسبات، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر امور خارجه خبر داد.

سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری صدای شما، گفت: سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه میهمانان جلسات مجلس در هفته جاری هستند.

وی افزود: این میهمانان به ترتیب در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در مجلس حاضر می‌شوند و بخشی از جلسه مجلس با آنها به صورت غیرعلنی و بخشی نیز به صورت علنی خواهد بود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه بنا دارد تا در مورد تحولات صورت گرفته در بودجه گزارشی را به نمایندگان ارائه کند و مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات نیز برای ارائه گزارش تفریغ بودجه سال ۹۹ به مجلس می‌آید.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه با حضور در صحن مجلس گزارشی را از آخرین تحولات منطقه به نمایندگان ارائه می‌کند.

انتهای پیام/


منبع خبر : خبرگزاری فارس


پایگاه خبری تحلیل صدای شما به هیچ حزب و سازمان و ارگانی وابسته نیست و بصورت شخصی ، کاملا بی طرف و با هزینه شخصی فعالیت و به نشر مطالب می پردازد ( ما صدای شما هستیم )

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5508 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002245  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی صدای شما مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما