یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5557 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ | ارسال توسط :
300 بازدید
۰
7
ارسال به دوستان
پ

در جریان بررسی عملکرد «سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران» با پیگیری‌های انجام‌شده بعد از ۱۸ سال مجمع عمومی این سازمان تشکیل و هم‌چنین تعرفه خدمات روان‌شناسی و مشاوره برای نخستین بار به تصویب هیأت وزیران رسید.

به گزارش پایگاه خبری صدای شما، در جریان بررسی عملکرد «سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران» و با پیگیری‌های انجام‌شده بعد از ۱۸ سال مجمع عمومی این سازمان تشکیل و همچنین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره برای نخستین بار به تصویب هیأت وزیران رسید.

بر اساس قانون، شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مکلف بودند پیشنهادهای لازم برای تعیین یا تجدیدنظر در تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره را برای تصویب به هیات دولت ارائه کنند ولی تا سال ۹۸ اقدامی در این راستا انجام نداد که این موضوع موجب شد ارقام مختلف و بعضاً هنگفتی توسط روانشناسان و مشاورین از مراجعین اخذ شود. از سوی دیگر تعرفه‌های مربوط به سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ هم از سوی هیات وزیران تائید نشده بود که با ورود و پیگیری‌های سازمان بازرسی از کمیسیون اجتماعی هیات وزیران، این تعرفه‌ها به تصویب رسید.

انتهای پیام/


منبع : خبرگزاری تسنیم


پایگاه خبری تحلیل صدای شما به هیچ حزب و سازمان و ارگانی وابسته نیست و بصورت شخصی ، کاملا بی طرف و با هزینه شخصی فعالیت و به نشر مطالب می پردازد ( ما صدای شما هستیم )

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5557 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002245  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی صدای شما مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما