یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5135 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ | ارسال توسط :
173 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

فرمانده معظم کل قوا در پیامی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی تأکید کردند: با ارتقای سطح خدمتگزاری قدر نیروی انتظامی را در چشم مردم ارتقا دهید.

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صدای شما، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، این نیرو را از ستونهای امنیت در کشور خواندند و با تقدیر از کمک نیروی انتظامی به دستگاه‌های متصدی خدمات مردمی از جمله در مقابله با کرونا، بر ارتقای سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو تأکید کردند.

متن پیام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است، این نقش ارزشمند، در سالهای اخیر برجستگی بیشتری یافته است.

همکاری و کمک به دستگاه‌های متصدی برخی خدمات مردمی، مانند آنچه در تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا دیده شد، نیز جنبه‌ی دیگری از ارزشهای این سازمان است.

همه در نیرو ـ به‌ویژه مسئولان و مدیران ـ باید تلاش کنند سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را ارتقا دهند و با کارکرد خود، قدر نیروی انتظامی را نیز در چشم عموم مردم ارتقاء بخشند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سیّدعلی خامنه‌ای
۱۷ مهر ۱۴۰۰

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم

 


پایگاه خبری تحلیل صدای شما به هیچ حزب و سازمان و ارگانی وابسته نیست و بصورت شخصی ، کاملا بی طرف و با هزینه شخصی فعالیت و به نشر مطالب می پردازد ( ما صدای شما هستیم )

 

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5135 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002245  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی صدای شما مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما