دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5541 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ | ارسال توسط :
879 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در هفته ناجا خبرداد.

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی پایگاه خبری صدای شما از ارائه خدمات مضاعف به هموطنان در هفته ناجا خبر داد.

 رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا تصریح کرد: از روز شنبه ۱۷ مهرماه تا روز پنج شنبه بیست و دوم مهر کلیه مراکز تعویض پلاک کشور دو ساعت افزایش ساعت کاری خواهند داشت.

 وی گفت: بر همین اساس از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت نوبت دهی و پذیرش مراجعین از ۷ صبح تا ۱۶ و روز پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود.

انتهای پیام/


منبع : خبرگزاری تسنیم


پایگاه خبری تحلیل صدای شما به هیچ حزب و سازمان و ارگانی وابسته نیست و بصورت شخصی ، کاملا بی طرف و با هزینه شخصی فعالیت و به نشر مطالب می پردازد ( ما صدای شما هستیم )

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5541 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002245  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی صدای شما مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما