یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7339 |
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ | ارسال توسط :
209 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در ساختمان گشت‌های مشترک شهر تهران از آغاز اقدامات اجرایی مستمر و مؤثر تعزیرات حکومتی و بازار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای شما، احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حاشیه مراسم ساماندهی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با بیان این‌که حضور مستمر و مؤثر در بازار یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی است، گفت: با توجه به اینکه نظارت بر بازار از وظایف دستگاه‌های دولتی بوده و تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی کننده، باید به کمک این دستگاه‌ها بیاید؛ بنابراین اولین اقدام، ساماندهی گشت‌های مشترک سیار است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با توجه به تعداد واحدهای صنفی و پراکندگی آن‌ها، با صرف انجام گشت و سرکشی به واحدها نمی‌توان نتیجه مطلوب را انتظار داشت بنابراین ظرف هفته جاری سامانه ۱۳۵ باز طراحی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این باز طراحی، دریافت شکایت در حوزه‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا و ارز در بستر سامانه‌های اینترنت پایه و با حداقل زمان صورت می‌گیرد و با استفاده از تلفن همراه هوشمند، امکان طرح شکایات و دریافت کد رهگیری و پیگیری آن فراهم می‌شود.

اصانلو رویکرد جدید در ساماندهی گشت‌های سیار را ناظر به بازرسی و نظارت به تمامی زنجیره‌ بازار اعم از تولید توزیع و عرضه دانست و گفت: پیش از این گشت‌های مشترک در سطح عرضه فعال بوده‌اند اما در برنامه‌ریزی جدید علاوه بر محور قبلی، حضور در کارخانه‌ها و بازرسی از شبکه توزیع نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


منبع : خبرگزاری فارس


پایگاه خبری تحلیل صدای شما به هیچ حزب و سازمان و ارگانی وابسته نیست و بصورت شخصی ، کاملا بی طرف و با هزینه شخصی فعالیت و به نشر مطالب می پردازد ( ما صدای شما هستیم )

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7339 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002245  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی صدای شما مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای شما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما