به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خراسان رضوی ، بخشعلی بیاتی قله زو با بیان اینکه در شرایط اقتصادی حاضر و به منظور ارتقای سطح رضایتمندی عمومی، دریافت و رسیدگی به موقع گزارشها و شکایتهای مردمی از اولویتهای کاری معاونت نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی است، اظهار کرد: طی مرداد ۱۴۰۰ در مجموع تعداد دو هزار و ۱۵۸ گزارش ستاد خبری و شکایت مردمی و ناظرین افتخاری به صورت حضوری و تلفنی دریافت شد که از نظر نوع تخلف کشف شده در پیگیری ستاد خبریها به ترتیب گرانفروشی با ۵۷ درصد، عدم درج قیمت با ۱۲ درصد و کم فروشی با ۱۰ درصد بیشترین تخلفات را شامل بوده است.
کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: اهم گزارشات در بخش کالایی به ترتیب شامل نان، مرغ و میوه و سبزی و در بخش خدمات رستوران، خدمات مشاورین املاک و تعمیر خودرو بوده است و در مجموع از کل گزارشات رسیده تعداد ۴۹۴ واحد متخلف شناسایی و در مجموع به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال پرونده تخلف برای آنان تنظیم وجهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی در استان ارسال شده است و در مجموع تعداد ۳۴ شکایت جلب رضایت شده و بالغ بر مبلغ هفت میلیارد ریال به آنان مسترد شده است.
انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸